נפל מכדור פורח - כדור פורח | mako : שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלי . גבר כבן 20 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח בצפון. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום.

ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. ×›×
×›×"ור פורח | mako from media.mako.co.il
כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. גבר כבן 20 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח בצפון. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. צוות מדא שהגיע למקום העניק לו טיפול שבסופו קבע את מותו.

פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר:

יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. הוא היה אמור להישאר על . צוות מדא שהגיע למקום העניק לו טיפול שבסופו קבע את מותו. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד. אדם נפל מכדור פורח ונהרג. על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . גבר כבן 20 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח בצפון.

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. אדם נפל מכדור פורח ונהרג. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של .

הוא היה אמור להישאר על . ×›×
×›×"ור פורח | mako from media.mako.co.il
מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלי . יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. הוא היה אמור להישאר על . על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, .

צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד.

גבר כבן 20 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח בצפון. בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: צוות מדא שהגיע למקום העניק לו טיפול שבסופו קבע את מותו. פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד. על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, . לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. מכדור פורח סמוך בכביש 60 סמוך לבלפוריה. מפעיל של כדור פורח נהרג הבוקר (שלישי) בנפילה ממנו ליד כביש 60 באזור בלפוריה.

אדם נפל מכדור פורח ונהרג. כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה. בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: צוות מדא שהגיע למקום העניק לו טיפול שבסופו קבע את מותו.

הוא היה אמור להישאר על . ×›×
×›×"ור פורח | mako from media.mako.co.il
יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלי . כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב . לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. על יהודעת המשטרה, מדובר באיש צוות שמסיבה לא ברורה נתלה במהלך ההמראה על הכדור הפורח, נפל מגובה, .

שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה.

פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: אדם נפל מכדור פורח ונהרג. לדבריו, הוא נפל כשהכדור היה בגובה של . מכדור פורח סמוך בכביש 60 סמוך לבלפוריה. יוגב כהן נפל אל מותו מכדור פורח בעמק יזרעאל: צעקו לו מלמטה 'תקפוץ', הוא אמר שהוא מחזיק מעמיד. צוות מדא שהגיע למקום העניק לו טיפול שבסופו קבע את מותו. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו במקום. ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: יוגב כהן ז"ל, בן 28 מקיבוץ יזרעאל, נפל הבוקר (שלישי) מכדור פורח, מסיבה שטרם הובהרה, ונהרג כשגופו פגע במכונית בכביש 60, סמוך לבלפוריה. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי בעלי . כשהגענו למקום, ראינו במרכז הכביש גבר מחוסר הכרה עם חבלה רב .

נפל מכדור פורח - ×›×"ור פורח | mako : שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום האירוע והחלו בחקירת נסיבות המקרה.. הוא היה אמור להישאר על . ההרוג הוא יוגב כהן, בן 28 מקיבוץ יזרעאל. פאראמדיק מדא מאור אטדגי, סיפר: בעלי חברת לגעת בשמיים סיפר: גבר כבן 20 נהרג לאחר שנפל מכדור פורח בצפון.